حریم خصوصی

بر اساس قانون تجارت الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران ماده ۶۰ ذخیره، پردازش، توزیع داده و پیام های شخصی مبتنی بر ریشه های قومی یا نژادی، دیدگاه های مذهبی و خصوصیات اخلاقی و وضعیت جسمانی و روانی اشخاص بدون اجازه و رضایت صریح آن ها به هر عنوان غیرقانونی می باشد.

سایت گلگور پیرو این قانون از اطلاعات شخصی شما محافظت خواهد کرد.

قوانین و شرایط خرید

تمامی اطلاعاتی که در این فروشگاه از کاربر اخذ می شود صرفا جهت اطمینان از صحت کاربر و همچنین امکان پیگیری خرید می باشد. این اطلاعات هیچ ارزش دیگری نداشته و در هیچ جای دیگری از آن استفاده نخواهد شد.

هنگام سفارش کالا، سفارش دهنده باید دقت کند تا کالای خود را صحیح و درست انتخاب کند. در صورت خرید کالای اشتباهی، سایز اشتباهی، رنگ اشتباه و … کالا پس گرفته نمی شود.

سفارش دهنده هنگام خرید باید آدرس را با دقت وارد کند. این آدرس برای ارسال کالا از طریق پست جمهوی اسلامی ایران استفاده می شود و تمامی اطلاعات پستی، تحویل پست می شود. بدیهی است که مسئولیت ارسال اشتباه به عهده خود مشتری بوده و فروشگاه مسئولیتی نخواهد داشت.

در صورت بروز هرگونه حوادثی که فروشگاه اینترنتی گلگور نقشی در آن نداشته، امکان جلوگیری و رفع آن وجود ندارد. مانند بلایای طبیعی و غیر طبیعی همچون سیل زلزله جنگ و… که سبب شود تا ارسال کالا با تاخیر انجام شود و یا هرگونه آسیبی به وجود آید، هیچ مسئولیتی به عهده این فروشگاه نخواهد بود.

این احتمال وجود دارد که هنگام ثبت سفارش چند نفر همزمان کالایی را سفارش دهند که موجودی کافی نداشته باشد. در این صورت اولویت با کسی است که اولین نفر هزینه را پرداخت نموده است. اگر در این صورت اشخاص دیگری نیز هزینه ای پرداخت کرده باشند، وجه پرداخت شده به آن ها عودت داده خواهد شد،

عودت وجه به خریدار تنها با ارائه کارت ملی و حساب بانکی انجام خواهد بود.

صرفا اضافه کردن محصول به سبد خرید به منزله خرید آن نیست و سفارش هنگامی کامل می شود که مبلغ آن پرداخت شده و کد پیگری صادر شده باشد.

بعد از هر خرید موفق برای مشتری یک کد پیگری صادر می شود. بهتر است این کد را به همراه رسید پرداخت در اختیار داشته باشید تا سفارشتان قابل پیگری باشد.

فروشگاه اینترنتی گلگور اصالت کالاها را ضمانت کرده و کالاهایی که اصل نیستند را در مشخصات و یا توضیحات آن ها نمایان می نماید.

در صورتی که کالای دریافتی دارای مشکل بود یا از نظر فنی و ظاهری مغایرت داشت، مشتری باید حداکثر طی ۲۴ ساعت مراتب را به پشتیبانی سایت اعلام نماید.

درصورتی که مرسوله دارای آسیبی است که از روی بسته بندی مشخص می باشد، مروسله به هیچوجه نباید باز شود و به صورت پلمپ باید تحویل داده شود. در غیر این صورت گلگور مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

همچنین کالاهای دیگر نیز در صورت داشتن مشکل باید به صورتی که به مشتری تحویل داده شده بسته بندی شود در غیر این صورت فروشگاه مسئولیتی در قبال آن قبول نخواهد کرد.

به دلیل نوسان قیمت برخی از محصولات، امکان اصلاح قیمت در سفارش پرداخت شده وجود ندارد.

در صورت پیش آمدن هرگونه مشکلی، در ساعات کاری با تیم پشتیبانی تماس خاصل فرمایید.